تاریخچه

گروه ‌نرم‌­افزاری سورن پس از 10 سال تجربه در پیاده‌سازی نرم‌افزارهای سازمانی با همکاری دانشگاه شریف، شرکت سورن سیستم شریف را تاسیس کرد. شرکت سورن سیستم شریف به شماره ثبت 331882، با مدیریت مهندس محسن زادمهر از سال 1387 در زمینه­‌های مختلف ارائه راهکارهای جامع سازمانی، خدمات وب، سیستم‌های مدیریت محتوا و مدیریت فرآیندهای تجاری، طراحی و راه‌اندازی پرتال‌های سازمانی، دانشگاهی و خبرگزاری، طراحی و پیاده‌سازی نرم‌افزارهای کاربردی و مهندسی، تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است. اين شرکت مفتخر است با بهره‌گيري از دانش متخصصين جوان و با همکاری دانشگاه صنعتی شریف در زمينه توسعه پروژه‌هاي کلان نرم افزاري در راستاي رشد و توسعه دانش انفورماتيک در کشور گام بردارد.

سیاست راهبردی شرکت سورن سیستم شریف جلب رضایت مشتریان عزیز از طریق ارائه خدمات پشتیبانی مناسب و نگهداری مستمر و قابل اطمینان و نیز تضمین کیفیت محصولات با به حداقل رساندن هزینه­‌های مربوط به نصب و راه اندازی می­‌باشد.

سورن سیستم شریف با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های نرم­‌افزاری به دنبال ارائه راهکاری یکپارچه برای مدیریت نرم­‌افزارهای سازمانی می‌باشد. محصولات این شرکت همگی بر پایه نرم­‌افزارهای متن باز می‌باشد و لیسانس نرم­‌افزاری محصولات همگی مطابق با استانداردهای جهانی طراحی و توسعه نرم افزار می‌باشد.


فروش شارژ

شرکت سورن سیستم شریف با دریافت نمایندگی رسمی از شرکت خدمات ارتباطی رایتل، خدمات خود را در این عرصه آغاز نموده است. این شرکت در راستای گسترش و ارتقاء فرهنگ خرید اینترنتی، با دریافت نمایندگی از سایر اپراتورها، شرایطی را فراهم آورده است تا بتوانید فروشگاه شارژ خود را با کمترین هزینه اولیه، به آسان ترین و سریع ترین شکل ممکن راه اندازی نمایید. طبق آمار بیش از 100 درصد جمعیت ایران از تلفن همراه استفاده می کنند (به طور متوسط هر فرد بیش از یک خط تلفن دارد). بدیهی است که همین درصد در بین کاربران اینترنتی نیز صادق است. آمار همچنین نشان می دهد که حدود 60 درصد کاربران اینترنتی از سیم کارتهای اعتباری استفاده می کنند و بطور متوسط هر کاربر 4 تا 5 بار در ماه شارژ خریداری می کند. در نتیجه پتانسیل فروش کارت شارژ در فضای وب بسیار بالا بوده و از آنجایی که کاربران به خرید از سایت معتبر بانک اعتماد بیشتری نشان می‌دهند این سرویس، در حال تبدیل به یک سرویس اصلی و الزامی تمامی بانک‌های کشور و سازمان است که قصد ارائه خدمات بیشتر به مشتریان را در بستر سامانه‌های آنلاین خود دارند.